Friday, November 29, 2013

Tak sangka..saya register!


Bismillahirrahmanirrahim

Tak sangka, hari ini saya berdaftar sebagai ahli Hai-o.
Emmmmmmm... mengujakan!

Niat asal hanya mahu membeli Cozuma. Apabila saya mendengar pencerahan tentang beberapa produk Hai-o, saya semacam yakin. 
Yakin.

InsyaAllah..
Moga-moga langkah yang saya ambil sentiasa diberkatiNya.


Saya ada sebab mengapa mendaftar jadi ahli.
Pertama; sebab saya mahu membeli. Barangnya agak bagus dan dipercayai. Ada fakta-fakta saintifik yang saya tahu yang diguna untuk merekayasa produk-produknya. 
Ia adalah 'complimentary medicine', saya pernah mengkajinya dulu dan saya gembira dengannya. Semoga kepercayaan saya tidak tersasar.

Di samping membeli, saya akan tersenyum lebar sebab membeli pun saya akan dapat bonus.
Bonus bukan kejaran, namun ia menggembirakan! 

Kedua: in sense of business..
I just ponder, why don't i run a business. It's a sunnah that strongly encouraged by our prophet sallallahu alaihi wasallam. Nine tenth of rezeki comes from business. Isn't it?

Ketiga :
Suami sangat menyokong. Terima kasih.. 
InsyaAllah saya akan buat yang terbaik.

Azan dah..jom alihkan BV, kita solat maghrib.
(Mencuba selimutkan diri dengan BV, terasa ada perolakan habanya yang disadur daripada sinar matahari waktu dhuha.) Alhamdulillah

No comments: